in Schritten...LEDs

Czech translation: se zobrazuje v krocích po 20 procentech pomocí/na LED

German term or phrase:in Schritten...LEDs
Czech translation:se zobrazuje v krocích po 20 procentech pomocí/na LED
Entered by: Edita Pacovska

00:33 Apr 11, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / laserová čtečka čárových kódů
German term or phrase: in Schritten...LEDs
Die ungefähre prozentuale Menge an als fehlerfrei gelesenen Scans, kann in Schritten von 20 Prozent an der Anzahl aufleuchtender LEDs abgelesen werden.

Rozumím správně tomu, že přibližné procentní množství skenů přečtených jako bezchybné může být zjištěno v krocích po 20 procentech z počtu rozsvícených LED? Předem děkuji za Vaši pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
se zobrazuje v krocích po 20 procentech pomocí/na LED
Explanation:
diodu nepřidávat, už je v tom LED
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1se zobrazuje v krocích po 20 procentech pomocí/na LED
Jaromír Rux
3v řádech... LED diody
Dagmar Heeg


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
v řádech... LED diody


Explanation:
Rozumím tomu také tak, přeložila bych eventuálně jako "v řádech".
LED zůstane v překladu pod touto zkratkou, případně přidat slovo "dioda".

--------------------------------------------------
Note added at 5 Stunden (2018-04-11 05:56:50 GMT)
--------------------------------------------------

Zaujaly mě ty ledky a koukám, že se v češtině opravdu hodně užívají s tou přidanou "diodou", přestože je obsažena již ve zkratce samé a je tím pádem redundantní.

Dagmar Heeg
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
se zobrazuje v krocích po 20 procentech pomocí/na LED


Explanation:
diodu nepřidávat, už je v tom LED

Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 419
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jiri Kortus
12 hrs
  -> díky