Nasslamellenmehrfachscheibe

Czech translation: vícekotoučová lamelová brzda uložená v olejové lázni

German term or phrase:Nasslamellenmehrfachscheibe
Czech translation: vícekotoučová lamelová brzda uložená v olejové lázni
Entered by: -Helena-

07:48 Jun 5, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Nasslamellenmehrfachscheibe
Bez kontextu, náhradní díly k sekačce
Děkuji předem za pomoc
-Helena-
vícekotoučová lamelová brzda uložená v olejové lázni
Explanation:
uložena v olejové lázni = tzv. mokrý provoz
Selected response from:

Pavel Roháč
Czech Republic
Grading comment
Děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Vícenásobný kotouč s mokrými lamelami
Peter Kissik
3vícenásobný kotouč s lamelami ponořenými v oleji
Ivan Šimerka
3vícekotoučová lamelová brzda uložená v olejové lázni
Pavel Roháč


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vícenásobný kotouč s mokrými lamelami


Explanation:
.

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 255
Notes to answerer
Asker: Děkuji


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vícekotoučová lamelová brzda uložená v olejové lázni


Explanation:
uložena v olejové lázni = tzv. mokrý provoz


    Reference: http://www.agrotrac.cz/media/library/Prospekt%20JCB%20Telema...
Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1339
Grading comment
Děkuji

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vícenásobný kotouč s lamelami ponořenými v oleji


Explanation:
mechanicky ovládané hermeticky uzavřené brzdy s vícenásobnými kotouči a lamelami ponořenými v oleji (VOLVO)
=sealed wet disc (brake) anglicky


    https://www.proz.com/kudoz/english_to_russian/automotive_cars_trucks/1920506-sealed_wet_disc_brakes.html
Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 673
Notes to answerer
Asker: Děkuji