Inkrementell

Czech translation: inkrementální funkce

German term or phrase:Inkrementell
Czech translation:inkrementální funkce
Entered by: Pavel Roháč

22:29 Jun 15, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Inkrementell
Achsbewegung mit Inkrementell im JOG-Mode – mit einer definierten Distanz

Mate mě Inkrementell jako podstatné jméno. Jde o přírůstek (Inkrement)? Díky
bondy
Czech Republic
inkrementální funkce
Explanation:
Takhle by to dávalo logicky smysl:

Pohyb osy (os) s inkrementální (= přírůstkovou) funkcí – s definovanou vzdáleností
Selected response from:

Pavel Roháč
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3inkrementální funkce
Pavel Roháč
1zadavač přírůstku
Ivan Šimerka


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zadavač přírůstku


Explanation:
také jsem nic takového nenašel

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 677
Notes to answerer
Asker: Díky


2 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inkrementální funkce


Explanation:
Takhle by to dávalo logicky smysl:

Pohyb osy (os) s inkrementální (= přírůstkovou) funkcí – s definovanou vzdáleností

Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1407
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky