Aufbrechen

Czech translation: odpojení os GANTRY

German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Aufbrechen
Aufbrechen der GANTRY-Kopplung.
Prüfung, ob die GANTRY-Kopplung wirklich getrennt ist.

Rozdělení? Díky
bondy
Czech Republic
Czech translation:odpojení os GANTRY
Explanation:
hádám, že aufbrechen je "přerušení" spojení, čili odpojení

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2018-06-18 20:15:39 GMT)
--------------------------------------------------

logicky by se taky nabízelo rozpřažení os - když Kopplung je spražení, ale nenašel jsem to nikde u obrábění
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozpojit, uvolnit spojení
Peter Kissik
3odpojení os GANTRY
Ales Horak


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpojení os GANTRY


Explanation:
hádám, že aufbrechen je "přerušení" spojení, čili odpojení

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2018-06-18 20:15:39 GMT)
--------------------------------------------------

logicky by se taky nabízelo rozpřažení os - když Kopplung je spražení, ale nenašel jsem to nikde u obrábění

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1076
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Aha, díky


3 days 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozpojit, uvolnit spojení


Explanation:
.

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 259
Notes to answerer
Asker: Díky