KudoZ home » German to Czech » Tech/Engineering

KIND- und VDE-Zeichengenehmigung

Czech translation: výrobky certifikovány dle KIND a VDE


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:KIND- und VDE-Zeichengenehmigung
Czech translation:výrobky certifikovány dle KIND a VDE
Entered by: Gabriela Polcarová

10:40 Dec 1, 2003
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: KIND- und VDE-Zeichengenehmigung
Für die Leuchten gelten folgende Bestimmungen, Richtlinien und Einzelforderungen. VDE (Verband der Elektrotechnik,Elektronik und IT)
Gabriela Polcarová
výrobky certifikovány dle KIND, VDE
Explanation:
... ve výčtu obdržených certifikátů k výrobku

http://helukabel.webblast.cz/article.asp?nArticleID=7&nDepar...
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
budu se s tím muset spokojit, možná to má být Kind a ne KIND, každopádně má Kind něco společného s VDE, takže DÍKY :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3výrobky certifikovány dle KIND, VDE
ivo zika
3Povolení k použítí značky KIND a VDE
fcimmer


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Povolení k použítí značky KIND a VDE


Explanation:
Značka (VDE v trojúhelníku) zkušebního a certifikačního ústavu VDE se umísuje na výrobky podléhající schvalování a znamená, že tento výrobek byl v ústavu VDE přezkoušen podle příslušných norem.
Značku KIND neznám.


    Reference: http://www.vde-verlag.de/data/produkt.php?action=productpage...
    Reference: http://www.vde-verlag.de/data/produkt.php?action=productpage...
fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 135

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
výrobky certifikovány dle KIND, VDE


Explanation:
... ve výčtu obdržených certifikátů k výrobku

http://helukabel.webblast.cz/article.asp?nArticleID=7&nDepar...

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 395
Grading comment
budu se s tím muset spokojit, možná to má být Kind a ne KIND, každopádně má Kind něco společného s VDE, takže DÍKY :-)