KudoZ home » German to Czech » Tech/Engineering

F-Zeichen

Czech translation: Značka F


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:F-Zeichen
Czech translation:Značka F
Entered by: Gabriela Polcarová

10:43 Dec 1, 2003
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: F-Zeichen
viz KIND- und VDE-Zeichengenehmigung
Gabriela Polcarová
Značka F
Explanation:
Tohle bude asi spíš ono, když je to z energetiky...
Selected response from:

Jana Louvarová
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4F-značka kvality německého Společenstva řezníků a uzenářů
ivo zika
4Značka F
Jana Louvarová
3značka/ označení F
fcimmer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
F-značka kvality německého Společenstva řezníků a uzenářů


Explanation:
nebo nepřekládat?

http://www.fleischerhandwerk.de/fzeichen.htm

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 395

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Značka F


Explanation:
Tohle bude asi spíš ono, když je to z energetiky...


    Reference: http://www.vis-technik.bayern.de/de/left/fachinformationen/p...
Jana Louvarová
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 88

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
značka/ označení F


Explanation:
Existuje více možných značek F. Já myslím např. na označení elektrických zařízení (např. svítidel) dle německé normy DIN 4102, která se mohou montovat na normální nebo snadno hořlavé materiály (F v obráceném trojúhelníku).

Také např. zbraně nepodléhající povolení se označují znakem F (frei, F v pětiúhelníku).


    Reference: http://www.selfmadeworksystems.de/bildzeichen/bild_zeichen.h...
fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 135