KudoZ home » German to Czech » Tech/Engineering

Nennschaltvermögen

Czech translation: zkratová odolnost


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nennschaltvermögen
Czech translation:zkratová odolnost
Entered by: Gabriela Polcarová

12:36 Dec 1, 2003
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Nennschaltvermögen
Elektroinstalation: Nennschaltvermögen eines Verteilers 6 kA
Gabriela Polcarová
Zkratová odolnost
Explanation:

výrobce
http://www.instec.de/p241.html

cz zasoupení
http://www.abb.cz/Dokumentace/Modularni_pristroje-System_pro...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-02 00:45:57 (GMT)
--------------------------------------------------

viz proudove chranice FI/LS
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
Díky, ověřila jsem odpovědi u odborníka, jediný Vᚠtermín je správný.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jmenovitá spínací schopnost
Pro Lingua
4jmenovitý spínaný výkon
fcimmer
4 -1Zkratová odolnost
ivo zika


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Zkratová odolnost


Explanation:

výrobce
http://www.instec.de/p241.html

cz zasoupení
http://www.abb.cz/Dokumentace/Modularni_pristroje-System_pro...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-02 00:45:57 (GMT)
--------------------------------------------------

viz proudove chranice FI/LS

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 395
Grading comment
Díky, ověřila jsem odpovědi u odborníka, jediný Vᚠtermín je správný.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Pro Lingua: "Zkratová odolnost" entspricht dem deutschen Term "Kurzschlußfestigkeit"
184 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nennschaltvermögen
jmenovitý spínaný výkon


Explanation:
Udává se buď přímo jako výkon ve watech [W] nebo voltampérech [VA], nebo velikostí proudu při daném napětí např. 380 V/6 kA.

fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 135

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jmenovitá spínací schopnost


Explanation:
... Jmenovitá spínací schopnost při jmenovitém napětí, 4,0 kA. ...




    Reference: http://www.controltech.cz/vyrobky/1502_stykace.htm
    https://www.pre.cz/dodavatel/katalog/sr133.pdf
Pro Lingua
Native speaker of: Slovak
PRO pts in pair: 72