KudoZ home » German to Czech » Textiles / Clothing / Fashion

eingelegte Kellerfalten

Czech translation: protizáhyb


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kellerfalte
Czech translation:protizáhyb
Entered by: Viola Mrusek

09:55 Jul 11, 2008
German to Czech translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: eingelegte Kellerfalten
je drei eingelegte Kellerfalten auf Vorder- und Rückseite
(es handelt sich um einen Rock)
je to nějaký typ skladu, nevíte někdo jak se správně česky pojmenuje?
Díky!
Kateřina Suchánková
Czech Republic
protizáhyb
Explanation:
Millennium gibt für Kellerfalte o. g. Begriff auf. Leider sind auch meine Kenntnisse zu gering, um das definitiv zu bestätigen. Aber vielleicht hilft die Anleitung hier
Selected response from:

Viola Mrusek
Grading comment
Vielen Dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3skládané duté záhybyarlettecz
2 +1protizáhyb
Viola Mrusek
1vysvětlení
Daniel Šebesta


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vysvětlení


Explanation:
Český termín neznám; tomuhle oboru nerozumím. :) Našel jsem ale anglický ekvivalent: http://dict.tu-chemnitz.de/deutsch-englisch/Kellerfalten.htm... Snad to trochu pomůže.

Daniel Šebesta
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Díky, k tomu jsem se, sice přes jiný slovník, propracovala taky, ale bohužel mi ani ten anglický termín nic moc neříká :-)


19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
protizáhyb


Explanation:
Millennium gibt für Kellerfalte o. g. Begriff auf. Leider sind auch meine Kenntnisse zu gering, um das definitiv zu bestätigen. Aber vielleicht hilft die Anleitung hier


    Reference: http://www.kod.tul.cz/info_predmety/Tov/cviceni_daniela/2-pd...
Viola Mrusek
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vielen Dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazdany: protizáhyb - lícový nebo rubový, protilehlé záhyby směřují buď k sobě nebo od sebe, viz http://www.kod.tul.cz/info_predmety/Tov/technologie/prednask...
6 days

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skládané duté záhyby


Explanation:
ahojky, řekla bych, že to by sedlo nejspíš. hezký den!

arlettecz
Czech Republic
Native speaker of: Native in GermanGerman