KudoZ home » German to Czech » Tourism & Travel

Küche auf Haubenniveau

Czech translation: (špičková) kuchyně oceněná "kuchařskými čepicemi" průvodce Gault-Millau


19:28 Nov 26, 2013
German to Czech translations [PRO]
Tourism & Travel / popis služeb
German term or phrase: Küche auf Haubenniveau
All Inklusive Gourmetpension, Frühstücksbuffet, Lunchpaket, vitales Mittagsbuffet, abends Küche auf Haubenniveau, Tischgetränke zum Essen inklusive...

„špičková kuchyně” se mi zdá málo výstižné, nebo je to ok? máte s tím prosím zkušenost?
děkuji!
alpia
Czech Republic
Czech translation:(špičková) kuchyně oceněná "kuchařskými čepicemi" průvodce Gault-Millau
Explanation:
je to známé oceňování restaurací „kuchařská čepice“ (Haube) od průvodce Gault-Millau

--------------------------------------------------
Note added at 14 min (2013-11-26 19:42:30 GMT)
--------------------------------------------------

PODROBNOSTI NAPŘ:
http://www.chorvatsko.cz/aktual/110113_restaurace_gault_mill...

--------------------------------------------------
Note added at 48 min (2013-11-26 20:17:04 GMT)
--------------------------------------------------

"špičkovou" kuchyní dle svého návrhu určitě nic nezkazíte :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2013-11-26 20:33:14 GMT)
--------------------------------------------------

Tak napište třeba "která by si klidně zasloužila ocenění průvodce Gault-Millau („kuchařská čepice“) ... nešlo by?
Selected response from:

Dagmar Steidlova
Grading comment
děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3(špičková) kuchyně oceněná "kuchařskými čepicemi" průvodce Gault-Millau
Dagmar Steidlova
3kuchyně na michelinské úrovni
Jaromír Rux


Discussion entries: 6





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kuchyně na michelinské úrovni


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: děkuji!


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
(špičková) kuchyně oceněná "kuchařskými čepicemi" průvodce Gault-Millau


Explanation:
je to známé oceňování restaurací „kuchařská čepice“ (Haube) od průvodce Gault-Millau

--------------------------------------------------
Note added at 14 min (2013-11-26 19:42:30 GMT)
--------------------------------------------------

PODROBNOSTI NAPŘ:
http://www.chorvatsko.cz/aktual/110113_restaurace_gault_mill...

--------------------------------------------------
Note added at 48 min (2013-11-26 20:17:04 GMT)
--------------------------------------------------

"špičkovou" kuchyní dle svého návrhu určitě nic nezkazíte :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2013-11-26 20:33:14 GMT)
--------------------------------------------------

Tak napište třeba "která by si klidně zasloužila ocenění průvodce Gault-Millau („kuchařská čepice“) ... nešlo by?

Dagmar Steidlova
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48
Grading comment
děkuji!
Notes to answerer
Asker: děkuji!

Asker: děkuji, vím, jen nevím, jak to správně uvést v češtině...díky moc!

Asker: ano, ale bylo by to nepřesné...takové strohé...a zůstalo by mi to tam pak "erklärungsbedürftig"...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
6 mins
  -> díky :-)

agree  Edita Pacovska
4 hrs
  -> díky :-)

agree  Edgar Baradlai
9 hrs
  -> díky :-)