Fernabsatzvertrag

Czech translation: smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)

German term or phrase:Fernabsatzvertrag
Czech translation:smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)
Entered by: Dagmar Heeg

20:31 Apr 26, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Fernabsatzvertrag
Rozděluji předchozí dotaz na dva. Tímto děkuji panu Kaislerovi za upozornění na pravidla kladení dotazů...

"Das Widerrufsrecht besteht nicht bei Fernabsatzverträgen zur Lieferung von Waren."

Jedná se o právní doložky internetového obchodu s drobným spotřebotelským zbožím.
Dagmar Heeg
Czech Republic
smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)
Explanation:
Smlouvy uzavírané na dálku (tzv. distanční smlouvy)

(kupní) smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)

"Smlouvy uzavírané na dálku (tzv. distanční smlouvy) jsou jedním ze dvou typů spotřebitelských smluv výslovně .."

"Zvláštní ochrana náleží spotřebiteli, je-li s ním uzavírána smlouva distančním způsobem či mimo obchodní prostory. Tyto dvě kategorie jsou nově upraveny společně v ustanovení § 1820 a následujících NOZ."

Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)
jankaisler
3prodej realizovaný přes prostředky komunikace na dálku
Jana Pavlová


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prodej realizovaný přes prostředky komunikace na dálku


Explanation:
...

Jana Pavlová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Mockrát děkuju za pomoc!


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)


Explanation:
Smlouvy uzavírané na dálku (tzv. distanční smlouvy)

(kupní) smlouva uzavíraná na dálku (tzv. distanční smlouva)

"Smlouvy uzavírané na dálku (tzv. distanční smlouvy) jsou jedním ze dvou typů spotřebitelských smluv výslovně .."

"Zvláštní ochrana náleží spotřebiteli, je-li s ním uzavírána smlouva distančním způsobem či mimo obchodní prostory. Tyto dvě kategorie jsou nově upraveny společně v ustanovení § 1820 a následujících NOZ."




    https://www.epravo.cz/top/clanky/spotrebitelske-smlouvy-v-noz-92749.html
jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 123