KudoZ home » German to Danish » Automotive / Cars & Trucks

Schlechtwegepaket

Danish translation: dårligvejspakke


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schlechtwegepaket
Danish translation:dårligvejspakke
Entered by: Susanne Roelands

09:13 Mar 26, 2004
German to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Schlechtwegepaket
Fahrzeuge mit Schlechtwegepaket.
Susanne Roelands
Belgium
dårligvejspakke
Explanation:
... kalder VW det i forb. med deres Touran (se links) - det lyder godt nok ikke særlig elegant, men der må vel også i dit tilfælde være tale om en 'tilbehørspakke' (som fx vinterpakke etc.) med ekstraudstyr til dårlige veje, hvilket ikke nødvendigvis kun indeholder enten en anden fjedring eller andre dæk - det kan måske også være et andet hjulophæng el.lign.

Ved du nøjagtig, hvad 'pakken' består af?
Selected response from:

Susanne Rosenberg
Germany
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5affjedringRandi Stenstrop
2dårligvejspakke
Susanne Rosenberg


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
affjedring


Explanation:
En del hits på Google, hvoraf det fremgår, bl.a.:

Einige von euch haben bereits über das Schlechtwegepaket (Federunterlagen) berichtet.



    Reference: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/archiv/topic/70204-1.html
Randi Stenstrop
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dårligvejspakke


Explanation:
... kalder VW det i forb. med deres Touran (se links) - det lyder godt nok ikke særlig elegant, men der må vel også i dit tilfælde være tale om en 'tilbehørspakke' (som fx vinterpakke etc.) med ekstraudstyr til dårlige veje, hvilket ikke nødvendigvis kun indeholder enten en anden fjedring eller andre dæk - det kan måske også være et andet hjulophæng el.lign.

Ved du nøjagtig, hvad 'pakken' består af?



    Reference: http://www.pkw-online.de/vw-touran-sonderangebote.htm
    Reference: http://search.smcdata.dk/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=34679872&...
Susanne Rosenberg
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 97
Grading comment
Tak for hjælpen.