KudoZ home » German to Danish » Tech/Engineering

Schuko Stecker

Danish translation: berøringssikker kontakt


05:35 Sep 9, 2001
German to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Schuko Stecker
Erdung:
Dieser Spannungswandler verfügt über eine Schutzkontakt - Steckdose. Sie können daher Verbraucher anschließen, die über einen SCHUKO - Stecker verfüg
Carmela Prestia
United States
Danish translation:berøringssikker kontakt
Explanation:
"indkapslet kontakt" kan måske også bruges.

Selected response from:

Susanne Roelands
Portugal
Grading comment
Mange tak Susse!
Hilsen Carmela
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sikkerhedsstikkontaktHenning Andersen
4berøringssikker kontakt
Susanne Roelands


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
berøringssikker kontakt


Explanation:
"indkapslet kontakt" kan måske også bruges.



Susanne Roelands
Portugal
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 137
Grading comment
Mange tak Susse!
Hilsen Carmela

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sikkerhedsstikkontakt


Explanation:
det siger gyldendals den røde, hvor begrebet findes direkte
Schu(tz)ko(ntakt)

Henning Andersen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 158