KudoZ home » German to Dutch » Art/Literary

fremdgesteuert

Dutch translation: door anderen gecontroleerd


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:fremdgesteuert
Dutch translation:door anderen gecontroleerd

10:09 May 25, 2002
German to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary
German term or phrase: fremdgesteuert
Wer sich als Akteur der eigenen Biographie begreift und nicht als fremdgesteurtes Wesen, lebt glücklicher, weiss Experte Schneider.
karen
door anderen gecontroleerd
Explanation:
Groeten,

Nikolaus
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4door anderen gecontroleerd
Elisabeth Ghysels
4door iemand anders gestuurd
Carla Zwanenberg


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
door iemand anders gestuurd


Explanation:
of gewoon gestuurd.
Met andere woorden: als je ervan uitgaat dat je je eigen leven in de hand hebt, leef je gelukkiger dan wanneer je denkt dat je van buitenaf gestuurd wordt.

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 119

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
door anderen gecontroleerd


Explanation:
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 27