KudoZ home » German to Dutch » Automation & Robotics

geräuschminimiert

Dutch translation: geluidsarm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:geräuschminimiert
Dutch translation:geluidsarm
Entered by: Thijs van Dorssen

13:24 Nov 11, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: geräuschminimiert
Der südländische Marktführer X hat sein Lagertechnikgeräte-Sortiment mit weiteren Modellen optimiert und mit *geräuschminimierten* Antriebsmotoren in AC Technologie, elektronisch-technischen Assistenten und hochergonomischem Bedienerkomfort ausgestattet.
Thijs van Dorssen
geluidsarm
Explanation:
... zou je kunnen zeggen, om de zin niet te ingewikkeld te maken. Anders zou iets moeten proberen met "... aandrijfmotoren die een minimum aan geluid produceren ..."
Selected response from:

Jacob Winsemius
Grading comment
Bedankt allemaal, dit is het geworden.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4geluidsarmJacob Winsemius
3geluidsgedempt, met minimale geluidsemissie
leo van bragt


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
geluidsarm


Explanation:
... zou je kunnen zeggen, om de zin niet te ingewikkeld te maken. Anders zou iets moeten proberen met "... aandrijfmotoren die een minimum aan geluid produceren ..."

Jacob Winsemius
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt allemaal, dit is het geworden.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje
2 hrs

agree  hirselina
2 hrs

agree  Jan Willem van Dormolen
3 hrs

agree  Elsbeth de Jager: agree
19 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
geluidsgedempt, met minimale geluidsemissie


Explanation:
past wel in deze context, denk ik.


    Reference: http://www.beeckman-machines.be/Generators.htm
    Reference: http://www.storkprimoteq.com/Downloads/TechnicalServices/Muf...
leo van bragt
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch