KudoZ home » German to Dutch » Bus/Financial

Geschäftsfeldtyp

Dutch translation: soort of type activiteitendomein


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Geschäftsfeldtyp
Dutch translation:soort of type activiteitendomein
Entered by: Evert DELOOF-SYS

09:39 Oct 25, 2001
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: Geschäftsfeldtyp
Leistungsentwicklung nach Geschäftsfeldtypen
stephie
Belgium
soort of type activiteitendomein
Explanation:
Ref.:
[PDF]
www-edocs.unimaas.nl/files/rm97025.pdf

File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as Text

"... dan ook om voor dit soort installaties een Franse onderaannemer aan te ... Zuid Westvlaamse
bedrijven in het activiteitendomein "bouwen, wonen en interieur" in ..."

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bedrijfstak
Willem Cremers
4soort of type activiteitendomein
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
soort of type activiteitendomein


Explanation:
Ref.:
[PDF]
www-edocs.unimaas.nl/files/rm97025.pdf

File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as Text

"... dan ook om voor dit soort installaties een Franse onderaannemer aan te ... Zuid Westvlaamse
bedrijven in het activiteitendomein "bouwen, wonen en interieur" in ..."

HTH


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

3 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bedrijfstak


Explanation:
Geschäft = bedrijf of bedrijvigheid.
Het gaat om een typologie van bedrijvigheden. Dat zijn in de Nederlandse statistiek bedrijftakken.

Willem Cremers
Poland
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 18