KudoZ home » German to Dutch » Bus/Financial

Zentralregie

Dutch translation: Het centrale opzicht / beheer over het project


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zentralregie
Dutch translation:Het centrale opzicht / beheer over het project
Entered by: Thijs van Dorssen

09:41 Oct 25, 2001
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: Zentralregie
Die für 2002 zu planende Zentralregie beträgt unverändert 1,8 % der Plan-Leistung (abzüglich genehmigter Ausnahmen).

Es handelt sich um einen Bauunternehmen
stephie
Belgium
Het centrale opzicht over het project.
Explanation:
of, als het al gebouwd is, het centrale beheer. Is dat geen gewoner Nederlands?

Regards


Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Het centrale opzicht over het project.
Thijs van Dorssen
5"centrale aansturing"
avantix
4 -1De voor 2002 te plannen kosten/in te calculeren kosten) voor de centrale regie
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
De voor 2002 te plannen kosten/in te calculeren kosten) voor de centrale regie


Explanation:
bedraagt onveranderlijk 1,8 % ...

Lett.: de voor 2002 te plannen centrale regie...

Ref.:
"... zal daarom bij de centrale stad blijven aandringen om ... die het verdient. De regie van
het project kan ... De mogelijkheden voor de bouw van duurzame woningen moeten ..."

people.a2000.nl/mheesen/progdl4.html -

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  avantix: regie vind ik wat exotisch. ikzou liever kiezen voor "centrale aansturing".
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
"centrale aansturing"


Explanation:
Opm.: het is een meervoudszing. Moet luiden: "de (...) kosten (...) bedragen..."

avantix
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 226

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Het centrale opzicht over het project.


Explanation:
of, als het al gebouwd is, het centrale beheer. Is dat geen gewoner Nederlands?

Regards




Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 68