KudoZ home » German to Dutch » Bus/Financial

in Zahlungsverzug geraten

Dutch translation: achterstallig zijn, achterstand hebben, in gebreke zijn


11:21 Dec 25, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: in Zahlungsverzug geraten
fin
jan
Dutch translation:achterstallig zijn, achterstand hebben, in gebreke zijn
Explanation:
geraten in = (letterlijk) geraken in
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1achterstallig zijn, achterstand hebben, in gebreke zijnxxxHenri
4een betalingsachterstand oplopenGosse


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
achterstallig zijn, achterstand hebben, in gebreke zijn


Explanation:
geraten in = (letterlijk) geraken in


    woordenboek
xxxHenri
PRO pts in pair: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Thijs van Dorssen
14 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een betalingsachterstand oplopen


Explanation:
Hier is volgens mij sprake van een ontwikkeling, niet van een toestand, wat het voorgaande antwoord doet vermoeden.

Gosse
Germany
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 404