KudoZ home » German to Dutch » Bus/Financial

bewegungsart

Dutch translation: transacties


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:bewegungsart
Dutch translation:transacties
Entered by: Gideon van Zoest

15:34 Feb 28, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: bewegungsart
Die automatische Bestellung ist möglich bei Bewegungsarten für die Bestellungen erfasst werden können
solos
transacties
Explanation:
Vergelijk de website http://help.sap.com/saphelp_45b/helpdata/de/22/c4a55897c411d... waarin dit woord voorkomt
Selected response from:

Gideon van Zoest
Grading comment
de opdracht gever wenste echter "bewegingssoort", uit andere opmerkingen bleek dat ze eerder een ´overzetting´ dan een vertaling wensten.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sommige bestellingen kunnen ook automatisch gedaan wordenPaula Molewijk
4Automatisch bestellen is één van de mogelijke manieren om te bestellen.Els Peleman
4transacties
Gideon van Zoest


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transacties


Explanation:
Vergelijk de website http://help.sap.com/saphelp_45b/helpdata/de/22/c4a55897c411d... waarin dit woord voorkomt

Gideon van Zoest
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 188
Grading comment
de opdracht gever wenste echter "bewegingssoort", uit andere opmerkingen bleek dat ze eerder een ´overzetting´ dan een vertaling wensten.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Automatisch bestellen is één van de mogelijke manieren om te bestellen.


Explanation:
Dit is hoe ik het interpreteer. Het is een vrije vertaling. Misschien dat anderen hieruit inspiratie kunnen putten.

PeleP


    ervaring
Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 31
Grading comment
niet in overeenstemming met de brontekst
The asker has declined this answer
Comment: niet in overeenstemming met de brontekst

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sommige bestellingen kunnen ook automatisch gedaan worden


Explanation:
Bewegungsart = manier van transactie
In dit geval kunnen sommige bestellingen via automatische transacties plaatsvinden


    eigen vertaalervaring
Paula Molewijk
Netherlands
PRO pts in pair: 60