KudoZ home » German to Dutch » Business/Commerce (general)

Lebensmittelmärkten

Dutch translation: levensmiddelenzaken


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lebensmittelmärkten
Dutch translation:levensmiddelenzaken
Entered by: Adela Van Gils

19:43 Jun 23, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general)
German term or phrase: Lebensmittelmärkten
ab jetzt gibt es XX und Gebrauchsartikel auch in vielen Lebensmittelmärkten

Ik zit met die märkten. Markten is hier nvt.

Bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
levensmiddelenzaken
Explanation:
misschien is dat een optie?
Selected response from:

Linda Ferwerda
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2supermarktenHarry Borsje
3 +1levensmiddelwinkels
swisstell
3levensmiddelenzakenLinda Ferwerda


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Lebensmittelmärkten
levensmiddelenzaken


Explanation:
misschien is dat een optie?

Linda Ferwerda
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
Bedankt

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Lebensmittelmärkten
levensmiddelwinkels


Explanation:
Lebensmittelmärkte sind auch als Lebensmittelläden bekannt


Trefpunt Noorwegen - Noorse nederlanders en kerst
De meeste bedrijven zijn dan gesloten en de levensmiddelwinkels hebben beperkte
openingstijd, bij ons van 10 tot 2. Op die dagen krijgen we/gaan we op ...
www.norsk.nl/forum/topic.php?topicid=503 - 19k - Im Cache - Ähnliche Seiten

Untitled Document
winkels and pharmacies op werkdagen: 09-17, op zaterdag: 08-12; non-stop
levensmiddelwinkels in binnensteden en de hele dag rond opererende supermarkten in ...
www.harmonytravel.hu/web-nl/hungary-nl.htm -


swisstell
Italy
Specializes in field
Native speaker of: German

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Pyritz: maar wel "levensmiddelenwinkels"
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Lebensmittelmärkten
supermarkten


Explanation:
kun je dit niet gewoon gebruiken - in het kader van de shop-in-shops ;-)?

Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicole_BC: geheel mee eens
5 hrs

agree  shineda: ja hoor, dichterbij kom je niet in 't Nederlands
17 hrs