KudoZ home » German to Dutch » Business/Commerce (general)

auf den folgenden Kreditor

Dutch translation: voor de volgende crediteur

12:53 Oct 14, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: auf den folgenden Kreditor
In dieser Zahlungsmitteilung wurden Buchungen auf den folgenden Kreditor berücksichtigt worden:

Ik heb geen verdere context aangezien het om allemaal losse zinnetjes gaat. Wat wordt hier met auf den Kreditor bedoeld?
stephie
Belgium
Dutch translation:voor de volgende crediteur
Explanation:
Ik denk dat "auf den" hier gewoon "voor" betekent, dus voor de crediteur zijn boekingen in aanmerking genomen.
Selected response from:

Marian Pyritz
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5crediteur
Jan Willem van Dormolen
4voor de volgende crediteur
Marian Pyritz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
crediteur


Explanation:
...of zie ik nou iets helemaal over het hoofd?
Kreditor is gewoon crediteur (schuldeiser).

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voor de volgende crediteur


Explanation:
Ik denk dat "auf den" hier gewoon "voor" betekent, dus voor de crediteur zijn boekingen in aanmerking genomen.

Marian Pyritz
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36