KudoZ home » German to Dutch » Computers: Hardware

Bildbetrachter

Dutch translation: Fotoweergave


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bildbetrachter
Dutch translation:Fotoweergave
Entered by: webred

14:03 Nov 11, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / MP3-speler
German term or phrase: Bildbetrachter
Een modus in een mp3-speler, Engelse term is image viewer. Maar hoe noem je zoiets in het Nederlands ?
webred
Belgium
Fotoweergave
Explanation:
Geen 'fotoweergever' dus...
Eventueel "afbeeldingsweergave", hoewel dit mijns inziens te technisch klinkt. Een gebruiker zal meer aan "fotoweergave" hebben.
Selected response from:

Eppo Schaap
Netherlands
Grading comment
Dank je wel !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Fotoweergave
Eppo Schaap
3beeldmodus
Henk Peelen


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Fotoweergave


Explanation:
Geen 'fotoweergever' dus...
Eventueel "afbeeldingsweergave", hoewel dit mijns inziens te technisch klinkt. Een gebruiker zal meer aan "fotoweergave" hebben.

Eppo Schaap
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je wel !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanne Bittner: Ben het uiteraard met je eens, mooi Nederlands, ook al zeggen mijn kinderen helaas viewer.
21 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  xxxXX789
6 hrs

agree  Paul Peeraerts
2 days59 mins

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beeldmodus


Explanation:
lijkt me ook mogelijk

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch