KudoZ home » German to Dutch » Electronics / Elect Eng

Kurzschlußautomatik

Dutch translation: kortsluitbeveiliging


07:54 Oct 27, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Science - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Kurzschlußautomatik
Eigenschap van een acculader.
Eigen voorstel: kortsluitingsbeveiliging.
Cornelie van Rinsum
Dutch translation:kortsluitbeveiliging
Explanation:
of: automatische beveiliging tegen kortsluiting
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Dank, het automatisch moet er inderdaad in verwerkt worden.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4kortsluitbeveiligingHarry Borsje
4 +1Automatische kortsluitbeveiligingPhilip Coucke


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Kurzschlußautomatik
kortsluitbeveiliging


Explanation:
of: automatische beveiliging tegen kortsluiting


    Reference: http://www.vego.nl/4/k/k_108.htm
Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 166
Grading comment
Dank, het automatisch moet er inderdaad in verwerkt worden.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Pyritz
0 min

agree  Els Peleman
30 mins

agree  Paul Peeraerts
2 hrs

agree  TransAction
6 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Kurzschlußautomatik
Automatische kortsluitbeveiliging


Explanation:
Ik zou de notie van 'Automatik' (> automatisch) in de vertaling verwerken. Daarom 'automatische kortsluitbeveiliging'.
Zie ook matches op Google.
Groetjes.


    Reference: http://www.liersesk.be
Philip Coucke
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Zou ik ook doen.
25 mins