KudoZ home » German to Dutch » Electronics / Elect Eng

Schlossfallenführung

Dutch translation: schootgeleiding


09:43 Feb 13, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Türöffner-System
German term or phrase: Schlossfallenführung
Ik zit een beetje te worstelen met deze term:

Das neue Elektro-Türöffner-System von XXX erlaubt die Kombination von Radiustüröffnern mit Schlossfallenführung.

Dit is een document met kreten, geen beschrijving helaas want dan zou ik er nog wel chocola van kunnen maken.

Ik denk dat het iets met een veiligheidspal met ronddraaiende deuren van doen heeft, maar kan niet zo veel op Google vinden.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes,
Marijke
Marijke Mayer
Netherlands
Dutch translation:schootgeleiding
Explanation:
Vergelijk beide pdf's. Volgens mij is de Radiutueroeffner een sleutelplaat met draaibare schootvanger, zie http://www.vemasecurity.nl/producten/deuropeners/116,126,136...
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3schootgeleidingHarry Borsje
2kiepmogelijkheid
vic voskuil


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schootgeleiding


Explanation:
Vergelijk beide pdf's. Volgens mij is de Radiutueroeffner een sleutelplaat met draaibare schootvanger, zie http://www.vemasecurity.nl/producten/deuropeners/116,126,136...



    Reference: http://products.dorma.com/all/Product-Info/Catalog/ACF1C86.p...
    Reference: http://www.dorma.com/de/newsletter/6/aace077871a4a6b09e1c85e...
Harry Borsje
Netherlands
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 166
Grading comment
Dank je wel!

9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kiepmogelijkheid


Explanation:
...en toen liep ik vast op wat er achter die kiep moet. Misschien maar gewoon "kiepen" of "kiepmogelijkheid" dan, of Slotbrugmethode, maar dat gaat een pietsje ver ;)

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-02-14 00:33:08 GMT)
--------------------------------------------------

...en als me nou was opgevallen dat het alleen om de sloten zelf gaat, dan had ik tenminste direct doorgehad dat dit antwoord onzin is. Gelukkig heeft Harry nog iets fatsoenlijks gevonden.

vic voskuil
Netherlands
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 54