Befeuerung

Dutch translation: markering

German term or phrase:Befeuerung
Dutch translation:markering
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

10:30 Nov 20, 2006
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / windenergie
German term or phrase: Befeuerung
Beleuchtung und Befeuerung der Anlage.

Geen context. Het is een lijstje van bediscussieerde onderwerpen. Daarna staat alleen het 1e onderwerp nog uitgewerkt in de test. Eigenlijk is Beleuchtung hier even lastig...
In eerste instantie lijkt het even op faciliteiten voor pyromanen, maar dat kan nauwelijks bedoeld zijn :-)
Leo te Braake | dutCHem
markering
Explanation:
In de zin van markering voor het vliegverkeer. Hirselina zit op het goede spoor, maar dit is even wat specifieker. De ref. lijkt me nuttig voor jou.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
De ref is zeker relevant! Hartstikke bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3verkeersverlichting
hirselina
3markering
Harry Borsje
2signaalverlichting
Susanne Bittner


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verkeersverlichting


Explanation:
Het gaat volgens mij om het plaatsen van verlichting en verkeerslichten

hirselina
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: In een windpark? :-)


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
signaalverlichting


Explanation:
Ze bedoelen de rode lampjes voor het vliegverkeer. Groetjes, Susanne

Susanne Bittner
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 13

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
markering


Explanation:
In de zin van markering voor het vliegverkeer. Hirselina zit op het goede spoor, maar dit is even wat specifieker. De ref. lijkt me nuttig voor jou.



    Reference: http://www.noordzeeloket.nl/activiteiten_op_zee/windenergie/...
Harry Borsje
Netherlands
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 45
Grading comment
De ref is zeker relevant! Hartstikke bedankt!