KudoZ home » German to Dutch » Engineering (general)

Taktleistung

Dutch translation: vulsnelheid, vulcapaciteit, vulfrequentie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Taktleistung
Dutch translation:vulsnelheid, vulcapaciteit, vulfrequentie
Entered by: Linda Flebus

05:35 Apr 9, 2007
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Taktleistung
"Taktleistung" van een vulmachine. Heb niet meer context.
Linda Flebus
Belgium
vulsnelheid, vulcapaciteit, vulfrequentie
Explanation:
zou ik het noemen, kan eventueel zelfs zonder "vul", (maar liever mèt):
snelheid, capaciteit, frequentie

Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel Henk, dit past prima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vulsnelheid, vulcapaciteit, vulfrequentie
Henk Peelen
3Repeteercapaciteit
Roel Verschueren


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Repeteercapaciteit


Explanation:
Denk dat dit het nauwst aanlsuit.

Roel Verschueren
Austria
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vulsnelheid, vulcapaciteit, vulfrequentie


Explanation:
zou ik het noemen, kan eventueel zelfs zonder "vul", (maar liever mèt):
snelheid, capaciteit, frequentie



Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224
Grading comment
Dank je wel Henk, dit past prima!