KudoZ home » German to Dutch » Engineering (general)

Elektro-Separationsmagnet

Dutch translation: elektromagneten voor scheidingsinstallaties


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Elektro-Separationsmagnet
Dutch translation:elektromagneten voor scheidingsinstallaties
Entered by: Henk Peelen

15:27 Mar 12, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Elektro-Separationsmagnet
Der Gleichrichter ist vorgesehen zum Betreiben von Elektro- Separationsmagneten.
Linda Flebus
Belgium
Elektrisch( bediend)e scheidingsmagneet
Explanation:
Ze bedoelen maar dat het geen natuurmagneet is.


IHGSeparationsmagnet. Verwendung: - Separationsmagnete werden zur Reinigung von eisenhaltigen Granulaten und anderen Schüttgüttern verwendet. ...
https://www.ihgsystem-shop.com/frontend_1/index.cfm?SEI_ID=_... - 12k -


--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2008-03-12 15:45:27 GMT)
--------------------------------------------------

Of:
elektrisch bekrachtigde scheidingsmagneet
elektrisch werkende scheidingsmagneet
elektromagneet voor het scheiden van ...

De gelijkrichter levert de stroom voor de elektrisch bekrachtigde scheidingsmagneet.



Electrische Kilometertelles ProStreet Holland Firma G.Dijkshoorn ...Bij de sensoren bestaan twee uitvoeringen, een model met een permanente magneet en een model met een elektrisch bekrachtigde magneet. ...
www.prostreetholland.com/10a/Artikelen ProStreet/Elektronis... - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren



Permanente magneet in plaats van natuurmagneet
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel Henk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1elektromagneten voor scheidingsinstallatiesHarry Borsje
3Elektrisch( bediend)e scheidingsmagneet
Henk Peelen


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Elektrisch( bediend)e scheidingsmagneet


Explanation:
Ze bedoelen maar dat het geen natuurmagneet is.


IHGSeparationsmagnet. Verwendung: - Separationsmagnete werden zur Reinigung von eisenhaltigen Granulaten und anderen Schüttgüttern verwendet. ...
https://www.ihgsystem-shop.com/frontend_1/index.cfm?SEI_ID=_... - 12k -


--------------------------------------------------
Note added at 18 min (2008-03-12 15:45:27 GMT)
--------------------------------------------------

Of:
elektrisch bekrachtigde scheidingsmagneet
elektrisch werkende scheidingsmagneet
elektromagneet voor het scheiden van ...

De gelijkrichter levert de stroom voor de elektrisch bekrachtigde scheidingsmagneet.



Electrische Kilometertelles ProStreet Holland Firma G.Dijkshoorn ...Bij de sensoren bestaan twee uitvoeringen, een model met een permanente magneet en een model met een elektrisch bekrachtigde magneet. ...
www.prostreetholland.com/10a/Artikelen ProStreet/Elektronis... - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren



Permanente magneet in plaats van natuurmagneet

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224
Grading comment
Dank je wel Henk

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
elektromagneten voor scheidingsinstallaties


Explanation:
Onverwacht een lastige om te verwoorden. Dit is mijn keuze.


Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 180

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
39 mins