KudoZ home » German to Dutch » Furniture / Household Appliances

Durchgangselement

Dutch translation: doorgangselement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase: Durchgangselement
Dutch translation:doorgangselement
Entered by: Adela Van Gils

23:08 Nov 19, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / kast
German term or phrase: Durchgangselement
slechts klein zinnetje: Aufsatzschrank kann auch als Durchgangselement verwendet werden. Betekent dat je erdoor kunt lopen, of er onderdoor?

bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
open element
Explanation:
Bij kasten wordt vaak van een 'open element' gesproken.

Ik kan uit de context niet opmaken of het element zo groot is dat je er onder door kan lopen. Is dit wel het geval, dan is 'doorgangselement' misschien ook nog een optie.
Selected response from:

Hendrika Müller
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3los element
Robert Rietvelt
3open element
Hendrika Müller


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
open element


Explanation:
Bij kasten wordt vaak van een 'open element' gesproken.

Ik kan uit de context niet opmaken of het element zo groot is dat je er onder door kan lopen. Is dit wel het geval, dan is 'doorgangselement' misschien ook nog een optie.


    Reference: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80120602
Hendrika Müller
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
los element


Explanation:
Uitgaande op jouw voorbeeldzin, kan de plank ook een los element zijn die je wel of niet gebruikt.

Robert Rietvelt
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4