KudoZ home » German to Dutch » Law: Contract(s)

Der Erschienene zu 2. wies sich aus durch:

Dutch translation: De onder punt 2 genoemde aanwezige legitimeerde zich door....


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Der Erschienene zu 2. wies sich aus durch:
Dutch translation:De onder punt 2 genoemde aanwezige legitimeerde zich door....
Entered by: Gideon van Zoest

12:49 Jun 15, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Der Erschienene zu 2. wies sich aus durch:
Zin in een notariële akte. Wat wordt hiermee bedoeld?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
De onder punt 2 genoemde aanwezige legitimeerde zich door.... (het tonen van een identiteitskaart)
Explanation:
(... of een paspoort).

Selected response from:

Gideon van Zoest
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2De onder punt 2 genoemde aanwezige legitimeerde zich door.... (het tonen van een identiteitskaart)
Gideon van Zoest
4De comparant sub 2 legitimeerde zich door:
Marian Pyritz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
De onder punt 2 genoemde aanwezige legitimeerde zich door.... (het tonen van een identiteitskaart)


Explanation:
(... of een paspoort).



Gideon van Zoest
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 31
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MonikaB
55 mins

agree  Leo te Braake | dutCHem
58 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
De comparant sub 2 legitimeerde zich door:


Explanation:
In een notariële akte is een "Erschienene" altijd een comparant.

bijv.: ...dat thans optreden als leden van het bestuur de comparanten sub l, 2 en 3, van wie de comparant sub 1 zal optreden als voorzitter, de comparant sub 2 als secretaris en de comparant sub 3 als penningmeester...



    Reference: http://www.brievenwinkel.nl/index_bestanden/statutenverenigi...
Marian Pyritz
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 48