KudoZ home » German to Dutch » Law: Contract(s)

Vorlage

Dutch translation: overlegging


08:54 Jan 9, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Vorlage
de zin staat in aanhef van koopovereenkomst
- zij zijn beiden ongehuwd
- ausgewiesen durch Vorlager Ihrer Niederlandischen
Yvette van Ree
Dutch translation:overlegging
Explanation:
...of een voorlager van een Nederlandse fiets oid, maar ik denk dat je het beter op een typ kunt houden ;)
Selected response from:

vic voskuil
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2op vertoon van
Caroline de Hartogh BBA
4 +2overlegging
vic voskuil


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
overlegging


Explanation:
...of een voorlager van een Nederlandse fiets oid, maar ik denk dat je het beter op een typ kunt houden ;)

vic voskuil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elsbeth de Jager: volgens mij is 'onder overlegging van .....' een goed Nederlandse uitdrukking.
3 hrs
  -> dank je Elsbeth :-) Het komt op mij ook niet zo Vlaams over (al is "vertoon" zeker zo goed mogelijk)

agree  Jan Willem van Dormolen
23 hrs
  -> dank je Jan Willem :-)

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
op vertoon van


Explanation:
overlegging betekent hetzelfde; klinkt echter meer Belgisch; "op vertoon van" en dan "uw Nederlandse referenties/ paspoort/ rijbewijs" in ieder geval identiteitspapieren.

Caroline de Hartogh BBA
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roel Verschueren
41 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
23 hrs