KudoZ home » German to Dutch » Law/Patents

die untersuchungshaft uber jemanden verhangen

Dutch translation: iemand in voorarrest doen stellen


11:10 Dec 3, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: die untersuchungshaft uber jemanden verhangen
legal
helmut
Dutch translation:iemand in voorarrest doen stellen
Explanation:
Untersuchungshaft=
voorarrest
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Iemand in voorlopige hechtenis nemenGosse
4iemand in voorarrest doen stellenxxxHenri


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iemand in voorarrest doen stellen


Explanation:
Untersuchungshaft=
voorarrest


    juridisch woordenboek
xxxHenri
PRO pts in pair: 53

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Iemand in voorlopige hechtenis nemen


Explanation:
Voorlopige hechtenis is de term die in het Wetboek van Strafvordering wordt gehanteerd.(Art. 63 ff.)

Gosse
Germany
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 404