KudoZ home » German to Dutch » Law/Patents

Schuldenbereinigungsplan

Dutch translation: schuldverlichtingsplan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schuldenbereinigungsplan
Dutch translation:schuldverlichtingsplan
Entered by: Evert DELOOF-SYS

11:04 Dec 18, 2001
German to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Schuldenbereinigungsplan
Verfahrenstext
Jeantte
schuldverlichtingsplan
Explanation:

Ref.(voorbeeld van gebruik):

... Britse plan. Toen we vernamen dat België aan een nieuw schuldverlichtingsplan
werkte, hebben we onmiddellijk onze bedenkingen meegedeeld. Hoewel we een ...

users.skynet.be/cadtm/pages/nederlands/NEDBroederlijk.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1schuldverlichtingsplan
Evert DELOOF-SYS
4schuldensaneringsplan
Carla Zwanenberg
4schuldverlichtingsplan


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schuldverlichtingsplan


Explanation:

Ref.(voorbeeld van gebruik):

... Britse plan. Toen we vernamen dat België aan een nieuw schuldverlichtingsplan
werkte, hebben we onmiddellijk onze bedenkingen meegedeeld. Hoewel we een ...

users.skynet.be/cadtm/pages/nederlands/NEDBroederlijk.htm


Native speaker of:

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
schuldverlichtingsplan


Explanation:

Ref.(voorbeeld van gebruik):

... Britse plan. Toen we vernamen dat België aan een nieuw schuldverlichtingsplan
werkte, hebben we onmiddellijk onze bedenkingen meegedeeld. Hoewel we een ...

users.skynet.be/cadtm/pages/nederlands/NEDBroederlijk.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christine Witmer: bereinigung heeft naar mijn gevoel met saneren te maken
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schuldensaneringsplan


Explanation:
Van Dale De>Nl:
bereinigen:
4. verbeteren
zuiveren, saneren

Im Kontext von Schulden ist saneren nach meiner Meinung die beste Wahl,
also: schuldensaneringsplan

Siehe zum Beispiel:
http://www.ebhadvocaten.nl/par_schuldsanering.html

Schöne Grüße,
Carla


    Reference: http://www.ebhadvocaten.nl/par_schuldsanering.html
Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 119