KudoZ home » German to Dutch » Law/Patents

Restschuldbefreiung

Dutch translation: kwijtschelding van de overige schuld


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Restschuldbefreiung
Dutch translation:kwijtschelding van de overige schuld
Entered by: Evert DELOOF-SYS

11:05 Dec 18, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Restschuldbefreiung
Verfahrenstext
Jeantte
kwijtschelding van de overige shuld
Explanation:
Ref.:
... kwijtschelding: de kwijtschelding van de overige schuld werd. ... 30 miljard traditionele
kwijtschelding onder de Napels ... schulden door de ...

www.broederlijkdelen.be/publicaties/praag.doc
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
klein tipfoutje: schuld
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kwijtschelding van de overige shuld
Evert DELOOF-SYS
4kwijtschelding van de overige shuld


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwijtschelding van de overige shuld


Explanation:
Ref.:
... kwijtschelding: de kwijtschelding van de overige schuld werd. ... 30 miljard traditionele
kwijtschelding onder de Napels ... schulden door de ...

www.broederlijkdelen.be/publicaties/praag.doc


Native speaker of:

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwijtschelding van de overige shuld


Explanation:
Ref.:
... kwijtschelding: de kwijtschelding van de overige schuld werd. ... 30 miljard traditionele
kwijtschelding onder de Napels ... schulden door de ...

www.broederlijkdelen.be/publicaties/praag.doc

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198
Grading comment
klein tipfoutje: schuld