KudoZ home » German to Dutch » Law/Patents

die Ahndung von Zuwiderhandlungen

Dutch translation: de gerechtelijke vervolging van overtredingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:die Ahndung von Zuwiderhandlungen
Dutch translation:de gerechtelijke vervolging van overtredingen
Entered by: Thijs van Dorssen

11:24 Dec 25, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: die Ahndung von Zuwiderhandlungen
law
jan
de gerechtelijke vervolging van overtredingen
Explanation:
ahnden = gerechtelijk vervolgen

Groetjes
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1de gerechtelijke vervolging van overtredingen
Thijs van Dorssen
4de straf voor overtredingen
Hans Hereijgers
4de beteugeling van de overtredingenxxxHenri


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de beteugeling van de overtredingen


Explanation:
die Ahndung = de beteugeling

Die Zuwiderhandlungen = de overtredingen


    juridisch woordenboek
xxxHenri
PRO pts in pair: 53

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de straf voor overtredingen


Explanation:
Ahndung: straf, vergelding
Zowiderhandlung: overtreding


    Kramers woordenboeken Duits-Nederlands
Hans Hereijgers
Native speaker of: Native in FlemishFlemish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
de gerechtelijke vervolging van overtredingen


Explanation:
ahnden = gerechtelijk vervolgen

Groetjes



    Ref: Pons Collins en eigen grijze massa
Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gosse
2 hrs
  -> Danke Gosse. :o)))