KudoZ home » German to Dutch » Law/Patents

sofern hinreichender Verdacht dafür besteht

Dutch translation: wanneer redelijke termen aanwezig zijn om te vermoeden dat


11:25 Dec 25, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: sofern hinreichender Verdacht dafür besteht
law
jan
Dutch translation:wanneer redelijke termen aanwezig zijn om te vermoeden dat
Explanation:
dafür bestehen = aanwezig zijn
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4voor zover voldoende gronden voor die verdenking bestaanGosse
4wanneer redelijke termen aanwezig zijn om te vermoeden datxxxHenri


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wanneer redelijke termen aanwezig zijn om te vermoeden dat


Explanation:
dafür bestehen = aanwezig zijn


    juridisch woordenboek
xxxHenri
PRO pts in pair: 53

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voor zover voldoende gronden voor die verdenking bestaan


Explanation:
Als het hier om een strafrechtelijke vervolging gaat, is het woord 'verdenking' wellicht beter dan 'vermoeden'.


    Het raadplegen van Eurodicautom geeft enig houvast.
Gosse
Germany
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 404