KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

ritzsaege

Dutch translation: voorritser


23:44 May 19, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: ritzsaege
zelfde machine;

foutmelding: ritzsaege nicht nach oben

wie, o wie ??
Jan Verschoor
Dutch translation:voorritser
Explanation:
ik denk dat hier de voorritser bedoeld wordt:
Een formaatzaagmachine die door een reeks verbluffende details veel wensen vervult. Met 3200mm rolwagen, 1300mm zaagbreedte, elektromotorische verstelling van hoogte en schuinte van het zaagblad, is de WA 80 geheel voorbereid op alle dagelijkse zaagwerkzaamheden. De machine combineert hoogwaardige elektronica en mechanica met een uiterst solide bouw, die kwaliteit in serieproductie garandeert. Het concept is glashelder daar de machine in slechts twee uitvoeringen verkrijgbaar is: met voorritser en zonder voorritser. De nieuwe WA 80 is niet alleen een economisch, maar ook qua uitrusting een klein wonder.

Selected response from:

rodi
Belgium
Grading comment
Bedankt, Harry ik heb jouw antwoord gekozen; Marian ook weer bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1voorritszaag
Marian Pyritz
2 +2voorritserrodi


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
voorritser


Explanation:
ik denk dat hier de voorritser bedoeld wordt:
Een formaatzaagmachine die door een reeks verbluffende details veel wensen vervult. Met 3200mm rolwagen, 1300mm zaagbreedte, elektromotorische verstelling van hoogte en schuinte van het zaagblad, is de WA 80 geheel voorbereid op alle dagelijkse zaagwerkzaamheden. De machine combineert hoogwaardige elektronica en mechanica met een uiterst solide bouw, die kwaliteit in serieproductie garandeert. Het concept is glashelder daar de machine in slechts twee uitvoeringen verkrijgbaar is: met voorritser en zonder voorritser. De nieuwe WA 80 is niet alleen een economisch, maar ook qua uitrusting een klein wonder.



rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt, Harry ik heb jouw antwoord gekozen; Marian ook weer bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: voorritser, voorritszaag, ritszaag worden ongeveer even vaak gebruikt
2 hrs

agree  Leo te Braake | dutCHem
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
voorritszaag


Explanation:
...Probleemloos en splintervrij verzagen van b.v. geplastificeerd plaatmateriaal met de roterende voorritszaag.



    Reference: http://www.randotechnic.nl/elcon_opties.htm
Marian Pyritz
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: voorritser, voorritszaag, ritszaag worden ongeveer even vaak gebruikt
1 hr