KudoZ home » German to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

Alle Betriebsmedien wie Druckluft und Hydraulik gegen unbeabsichtigte Inbetriebn

Dutch translation: aandrijfmedia (om druk over te dragen)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Alle Betriebsmedien wie Druckluft und Hydraulik gegen unbeabsichtigte Inbetriebn
Dutch translation:aandrijfmedia (om druk over te dragen)
Entered by: ritz mollema

10:07 Nov 23, 2008
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / dumper graafmachines
German term or phrase: Alle Betriebsmedien wie Druckluft und Hydraulik gegen unbeabsichtigte Inbetriebn
Finde kein vernüftiges Wort für Betriebsmedien in diesen Kontext
ritz mollema
Malta
aandrijfmedia (om druk over te dragen)
Explanation:
Alle aandrijfmedia waarmee druk wordt overgedragen, zoals perslucht, hydraulische olie etc. ...

Iets in deze trant, in elk geval wordt hier met "Betriebsmedia" hydaulische vloeistoffen en/of pneumatische gassen bedoeld.
Selected response from:

Gosse
Germany
Grading comment
dank! beide antwoorden zijn erg nuttig gebleken
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aandrijfsystemen, aandrijvingen
Lode Demetter
2aandrijfmedia (om druk over te dragen)Gosse


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aandrijfsystemen, aandrijvingen


Explanation:
zoiets...

Lode Demetter
Belgium
Does not meet criteria
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
aandrijfmedia (om druk over te dragen)


Explanation:
Alle aandrijfmedia waarmee druk wordt overgedragen, zoals perslucht, hydraulische olie etc. ...

Iets in deze trant, in elk geval wordt hier met "Betriebsmedia" hydaulische vloeistoffen en/of pneumatische gassen bedoeld.

Gosse
Germany
Does not meet criteria
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 59
Grading comment
dank! beide antwoorden zijn erg nuttig gebleken