KudoZ home » German to Dutch » Other

belegen

Dutch translation: Vul het veld "zoeken naar" in


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Belegen Sie das Feld Suchbegriff
Dutch translation:Vul het veld "zoeken naar" in
Entered by: Thijs van Dorssen

03:44 Oct 31, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
German term or phrase: belegen
Belegen Sie das Feld Suchbegriff

help tekst over invoeren gegevens

belegen= invullen, kiezen??
Christine Witmer
Vul het veld "zoeken naar" in.
Explanation:
Vul het veld "zoeken naar" in.

Je kunt het op verschillende manieren zeggen.

Maar ontbreekt er soms nog iets achter Suchbegriff?

Thijs
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Vul het veld "zoeken naar" in.
Thijs van Dorssen
4selecteerraymond briels


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Vul het veld "zoeken naar" in.


Explanation:
Vul het veld "zoeken naar" in.

Je kunt het op verschillende manieren zeggen.

Maar ontbreekt er soms nog iets achter Suchbegriff?

Thijs

Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Madeleine van Zanten
28 mins
  -> Danke schön!

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
selecteer


Explanation:
selecteer het veld zoeken

raymond briels
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 16