KudoZ home » German to Dutch » Other

Verfahrensservice

Dutch translation: Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sein Angebot umfasst...Verfahrensservice
Dutch translation:Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures
Entered by: Evert DELOOF-SYS

11:26 Dec 13, 2001
German to Dutch translations [PRO]
/ computers, software
German term or phrase: Verfahrensservice
Sein Angebot umfasst ..... Verfahrensservice.

Softwarebedrijf.
Christine Witmer
Netherlands
Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures
Explanation:
is alvast één manier

"... uitgegaan van een beschrijving van de procedurele kant van het inkoopproces. Om
de ... uit de belangrijkste aanbieders van ICT-diensten en software, levert de ICT ..."

www.ecp.nl/taakgebied/nationaal/epnl/piu.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures
Evert DELOOF-SYS
4Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures


Explanation:
is alvast één manier

"... uitgegaan van een beschrijving van de procedurele kant van het inkoopproces. Om
de ... uit de belangrijkste aanbieders van ICT-diensten en software, levert de ICT ..."

www.ecp.nl/taakgebied/nationaal/epnl/piu.htm


Native speaker of:

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zijn aanbod/voorstel... omvat procedurele diensten/diensten m.b.t (operationele) procedures


Explanation:
is alvast één manier

"... uitgegaan van een beschrijving van de procedurele kant van het inkoopproces. Om
de ... uit de belangrijkste aanbieders van ICT-diensten en software, levert de ICT ..."

www.ecp.nl/taakgebied/nationaal/epnl/piu.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198