KudoZ home » German to Dutch » Other

Lieferumfang

Dutch translation: Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lieferumfang
Dutch translation:Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen
Entered by: Evert DELOOF-SYS

16:31 Jan 6, 2002
German to Dutch translations [Non-PRO]
/ tuinbouw,gereedschap,grasmaaiers
German term or phrase: Lieferumfang
Im Lieferumfang ist ein ladegeraet enthalten

grasmaaiers
christine witmer
Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen
Explanation:
Zou hier niet over 'omvang van de levering spreken'.

Geen referenties nodig hier.

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen
Evert DELOOF-SYS
5Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen
5omvang van de levering
Sven Petersson


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
omvang van de levering


Explanation:
Implicit in answer.


    My geriatric brain.
Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 24
Grading comment
kanik niets mee.
The asker has declined this answer
Comment: kanik niets mee.

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen


Explanation:
Zou hier niet over 'omvang van de levering spreken'.

Geen referenties nodig hier.

HTH



Native speaker of:

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Bij de levering / in het leveringspakket...is inbegrepen


Explanation:
Zou hier niet over 'omvang van de levering spreken'.

Geen referenties nodig hier.

HTH


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marijke Mayer
49 mins

agree  Carla Zwanenberg
1 hr

agree  Linda Ferwerda
17 hrs