KudoZ home » German to Dutch » Other

Preisstufe

Dutch translation: prijsklasse


09:36 Jan 30, 2002
German to Dutch translations [PRO]
/ software,handel
German term or phrase: Preisstufe
Innerhalb dieser Zeit sind Sie im Rahmen Ihrer Preisstufe zum Nachkauf berechtigt

kopen van software
Christine Witmer
Netherlands
Dutch translation:prijsklasse
Explanation:
In deze periode heeft U het recht binnen de gegeven prijsklasse tot aankoop over te gaan???
Zoiets zou ik me kunnen voorstellen. Wat in dit verband precies met 'Nachkauf' bedoeld wordt is mij zonder verdere achtergrondinformatie niet geheel duidelijk.
In ieder geval is prijsklasse een gangbaar begrip.

Gosse
Selected response from:

Gosse
Germany
Grading comment
Danke!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prijssegment
Gideon van Zoest
4prijsstaffelLinda Ferwerda
4prijsklasseGosse


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prijsklasse


Explanation:
In deze periode heeft U het recht binnen de gegeven prijsklasse tot aankoop over te gaan???
Zoiets zou ik me kunnen voorstellen. Wat in dit verband precies met 'Nachkauf' bedoeld wordt is mij zonder verdere achtergrondinformatie niet geheel duidelijk.
In ieder geval is prijsklasse een gangbaar begrip.

Gosse

Gosse
Germany
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 404
Grading comment
Danke!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prijsstaffel


Explanation:
Ik denk dat prijsstaffel wordt bedoeld. Je kunt dan kopen tegen een bepaalde prijs. Voor de verschillende klanten en aankoopbedragen zijn er speciale prijzen c.q. kortingen. Naarmate je meer koopt, is korting hoger.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 151

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prijssegment


Explanation:
Binnen deze periode hebt u binnen het geldende prijssegment recht op extra aankopen.

Gideon van Zoest
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 188