KudoZ home » German to Dutch » Other

Einwirkung

Dutch translation: invloed, inwerking


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einwirkung
Dutch translation:invloed, inwerking
Entered by: Karel Theys

10:31 Mar 26, 2002
German to Dutch translations [PRO]
/ verzekeringen,milieu
German term or phrase: Einwirkung
het loodsen van gevaarlijke stoffen in water en de aansprakelijkheid daarvoor

effect, invloed

ook: vervuiling van water??

Umwelteinwirkung: milieuvervuiling??
Christine Witmer
Netherlands
invloed, inwerking (op het milieu)
Explanation:
of ook: gevolgen voor het milieu

(ik denk dat je niet loodsen, maar lozen bedoelt)
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
danke! ook voor de correctie, ai!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4invloed of effect
Henk Peelen
4invloed, inwerking (op het milieu)Karel Theys


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
invloed, inwerking (op het milieu)


Explanation:
of ook: gevolgen voor het milieu

(ik denk dat je niet loodsen, maar lozen bedoelt)

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 61
Grading comment
danke! ook voor de correctie, ai!

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
invloed of effect


Explanation:
Ook ik denk dat loodsen lozen moet zijn.
Umwelteinwirkung: wat te denken van efect op het milieu, of milieueffect.

(Denk ook aan de gangbare term milieu-effect-rapportage)

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 2459