KudoZ home » German to Dutch » Other

kennzeichungsfreie Weissmacher

Dutch translation: neutrale weekmaker


19:03 Dec 11, 2003
German to Dutch translations [PRO]
/ chemisch-farmaceutische industrie
German term or phrase: kennzeichungsfreie Weissmacher
In den Produktgruppen der paraffinischen, aromatischen und kennzeichnungsfreien Weichmacher sind wir Marktführer in Europa.

neutrale witmakers??
Christine Witmer
Netherlands
Dutch translation:neutrale weekmaker
Explanation:
in de context spreekt u over weiCHmacher en niet over weiSSmacher

ik denk dat het dus gaat over weekmakers die aan PVC toegevoegd worden om het plastic zachter te maker
neutrale en basische oplossingen In plaats ... die
is toegevoegd om een plastic zachter te maken noemen we een weekmaker

Een weekmaker is een chemische stof die aan kunststoffen toegevoegd wordt om
de flexibiliteit van het materiaal te verhogen
Hard PVC bezit geen weekmaker. Je ... gebruiksvoorwerpen.
Zacht PVC, of weekgemaakt PVC, bevat 10-40% weekmaker




Selected response from:

rodi
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1witmakers zonder registratieplicht
Henk Peelen
2neutrale weekmakerrodi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
witmakers zonder registratieplicht


Explanation:
zou ik zeggen, maar weet het niet zeker.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 20:24:44 (GMT)
--------------------------------------------------

of misschien:
niet-geregistreerde witmakers

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 2459

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
11 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
neutrale weekmaker


Explanation:
in de context spreekt u over weiCHmacher en niet over weiSSmacher

ik denk dat het dus gaat over weekmakers die aan PVC toegevoegd worden om het plastic zachter te maker
neutrale en basische oplossingen In plaats ... die
is toegevoegd om een plastic zachter te maken noemen we een weekmaker

Een weekmaker is een chemische stof die aan kunststoffen toegevoegd wordt om
de flexibiliteit van het materiaal te verhogen
Hard PVC bezit geen weekmaker. Je ... gebruiksvoorwerpen.
Zacht PVC, of weekgemaakt PVC, bevat 10-40% weekmaker






rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 33