KudoZ home » German to Dutch » Other

Systemkalibration

Dutch translation: kalibratie van het systeem


07:08 Oct 13, 2001
German to Dutch translations [PRO]
German term or phrase: Systemkalibration
in handboek over bepaalde computer/scanapparaat
Christine Witmer
Netherlands
Dutch translation:kalibratie van het systeem
Explanation:
"Het hulpprogramma voor kalibratie van mediadetectie uitvoeren. 1. Laad schoon wit papier in de printer. Gebruik geen kringlooppapier. 2. Dubbelklik op het bestand 920xx.exe dat u zojuist op uw bureaublad hebt opgeslagen en volg de instructies in het hulpprogramma. Als het goed is, pakt de printer een vel papier op en schijnt een blauw licht op het vel. Vervolgens zou het papier in de uitvoerlade moeten worden uitgeworpen. Het vel papier bevat geen afdruk. 3. Nadat het papier is uitgeworpen, is het kalibratieproces voltooid."

Succes!

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
bedankt. sorry voor de late reactie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kalibratie van de apparatuurPaula Molewijk
4 +1kalibratie van het systeemSerge L


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kalibratie van het systeem


Explanation:
"Het hulpprogramma voor kalibratie van mediadetectie uitvoeren. 1. Laad schoon wit papier in de printer. Gebruik geen kringlooppapier. 2. Dubbelklik op het bestand 920xx.exe dat u zojuist op uw bureaublad hebt opgeslagen en volg de instructies in het hulpprogramma. Als het goed is, pakt de printer een vel papier op en schijnt een blauw licht op het vel. Vervolgens zou het papier in de uitvoerlade moeten worden uitgeworpen. Het vel papier bevat geen afdruk. 3. Nadat het papier is uitgeworpen, is het kalibratieproces voltooid."

Succes!

Serge L.


    Reference: http://www.hp.com/cposupport/nl/products/hp_photosmart_photo...
Serge L
PRO pts in pair: 265
Grading comment
bedankt. sorry voor de late reactie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg: ok, en systeemkalibratie kan eventueel ook.
1 day 2 hrs

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kalibratie van de apparatuur


Explanation:
Kalibratie betekent verificatie.
System= systeem of apparatuur.
In dit specifieke geval spreek je van de apparatuur.


    Studie Duits-Nederlands + ervaringskennis
Paula Molewijk
Netherlands
PRO pts in pair: 60