KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Wärmeschutzverordnung

Dutch translation: verordening op / besluit over de thermische isolatie / warmte-isolatie


09:33 Jan 29, 2002
German to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Wärmeschutzverordnung
Es geht um den Einbau von Fenstern.
jeanette
Dutch translation:verordening op / besluit over de thermische isolatie / warmte-isolatie
Explanation:
Dag Jeanette ;-)

het is natuurlijk altijd lastig om titels van wetten e.d. te vertalen. Mijn suggestie omvat gewoon een vertaling van de componenten, maar misschien zet het jou of anderen wel op weg...

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4verordening/verplichting tot warmte-isolatie
Evert DELOOF-SYS
4 -1verordening op / besluit over de thermische isolatie / warmte-isolatieSerge L


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
verordening op / besluit over de thermische isolatie / warmte-isolatie


Explanation:
Dag Jeanette ;-)

het is natuurlijk altijd lastig om titels van wetten e.d. te vertalen. Mijn suggestie omvat gewoon een vertaling van de componenten, maar misschien zet het jou of anderen wel op weg...

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  SophieS: "EPN-Norm" treft het beter...
55 days
  -> Als je op 26/3 een vraag beoordeelt die net geen 2 maanden eerder is gesteld, is de kans groot dat de vertaling al af is en bij de klant ligt...

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verordening/verplichting tot warmte-isolatie


Explanation:
Wärmeschutz = warmte-isolatie
and yes, Verordnung = verordening, verplichting,...

My Prisma Duits-Nederlands, 2001 :)

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198