KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Vorläuferprodukt

Dutch translation: voorlopig produkt/prototype


13:47 Mar 8, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / bouwkunde
German term or phrase: Vorläuferprodukt
Ein Bewitterungstest der Vorläuferprodukte wurde am Institut für Verbundwerkstoffe (IVW) in Kaiserslautern durchgeführt.
Karel Theys
Dutch translation:voorlopig produkt/prototype
Explanation:
Gezien er testen gedaan worden op een produkt zou het hier moeten handelen over een prototype of een voorlopig "test" produkt
Selected response from:

Nicolo
United Kingdom
Grading comment
Ik weet nog steeds niet zeker of het om een "prototype" dan wel om een "vorig model" gaat, maar je antwoord was wel nuttig.
NB: Product wordt steeds met een c geschreven.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2voorlopig produkt/prototypeNicolo
4 -3productor precursor
Egmont


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
productor precursor


Explanation:
vid. ref.



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-10 11:34:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Precursorproduct


    Reference: http://www.vrtprj.de/products/servicesphere.html
Egmont
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Is this Dutch?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Serge L: Dit is echt geen Nederlands!
1 min
  -> Precursorproduct - Bitte!

disagree  Evert DELOOF-SYS: Dutch please
6 mins
  -> Precursorproduct - Bitte!

disagree  Els Peleman: en in het begrijpelijk Nederlands??
5 hrs
  -> Precursorproduct - a.u.b.
The asker has declined this answer
Comment: Is this Dutch?

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
voorlopig produkt/prototype


Explanation:
Gezien er testen gedaan worden op een produkt zou het hier moeten handelen over een prototype of een voorlopig "test" produkt


Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 9
Grading comment
Ik weet nog steeds niet zeker of het om een "prototype" dan wel om een "vorig model" gaat, maar je antwoord was wel nuttig.
NB: Product wordt steeds met een c geschreven.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda: ja, prototype
3 hrs

agree  Els Peleman: prototype was het antwoord dat ik ook voor ogen had.
5 hrs