KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

anwendungsgerecht

Dutch translation: op de juiste / correcte manier


09:16 Mar 11, 2002
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / bouwkunde
German term or phrase: anwendungsgerecht
eine anwendungsgerechte Vernagelung der Schieferplatten.

Ik weet wel ongeveer wat het betekent, maar vind geen precieze vertaling.
Alvast bedankt.
Karel Theys
Dutch translation:op de juiste / correcte manier
Explanation:
ik denk dat het daarop neerkomt: de leisteenplaten moeten op de juiste manier vastgespijkerd worden.

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Ik denk ook dat dit een correcte, neutrale oplossing is.
Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4op de juiste / correcte manierSerge L
2ook "toepasselijk"SophieS


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
op de juiste / correcte manier


Explanation:
ik denk dat het daarop neerkomt: de leisteenplaten moeten op de juiste manier vastgespijkerd worden.

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 265
Grading comment
Ik denk ook dat dit een correcte, neutrale oplossing is.
Bedankt!

6 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ook "toepasselijk"


Explanation:
Ik denk dat het begrip "toepasselijk" hier ook voldoet (= toepasselijk is!)
Misschien ook "productspecifiek" ??
Zijn maar suggesties...


SophieS
PRO pts in pair: 5