KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

energieeinsparungsnachweis

Dutch translation: bewijs van energiebesparing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Energieeinsparungsnachweis
Dutch translation:bewijs van energiebesparing
Entered by: Stephanie Wloch

12:52 Dec 16, 2003
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: energieeinsparungsnachweis
Einsparung von Heizkosten

wieder der Schornstein
Stephanie Wloch
Germany
Bewijs van energiebesparing
Explanation:
is alvast een mogelijkheid. Mag trouwens ook in één woord: energiebesparingsbewijs, cfr.: energiebesparingssysteem.
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Dat gaat snel, zeg. Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Bewijs van energiebesparing
Evert DELOOF-SYS
5energiebesparingsevidentiepapez


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Bewijs van energiebesparing


Explanation:
is alvast een mogelijkheid. Mag trouwens ook in één woord: energiebesparingsbewijs, cfr.: energiebesparingssysteem.

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 198
Grading comment
Dat gaat snel, zeg. Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Leistra
22 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
energiebesparingsevidentie


Explanation:
nachweis staat hier niet vermeld in de betekenis van bewijs maar in de betekenis van evidentie, verwijzing naar vastgelegde resultaten of iets in die trant.
gegroet en succes

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133