KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Bestandsstatikerstellung

Dutch translation: opstellen bestandsstatiek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bestandsstatikerstellung
Dutch translation:opstellen bestandsstatiek
Entered by: xxxbabbelfish

21:07 Dec 22, 2003
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / engineering, vertrag
German term or phrase: Bestandsstatikerstellung
Es ist für jedes Bauwerk eine separates Inhaltverzeichnis zu führen. Dieses ist jeweils mit Lieferung einer neuen Statik in aktueller Form mitzuliefern.
xxxbabbelfish
opstellen bestandsstatiek
Explanation:
Voor ieder bouwwerk dient een separate
inhoudsopgave gevoerd (bijgehouden) te worden.
Deze dient men iedere keer bij levering van een nieuwe statiek in de actuelevorm mee te leveren ( bij te voegen).

schoenen gruss
Selected response from:

papez
Netherlands
Grading comment
I.p.v. statiek zou ik eerder statica zeggen. Maar, dank je!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nicht statica sondern statiek oder statiekenpapez
4opstellen bestandsstatiekpapez


Discussion entries: 1





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opstellen bestandsstatiek


Explanation:
Voor ieder bouwwerk dient een separate
inhoudsopgave gevoerd (bijgehouden) te worden.
Deze dient men iedere keer bij levering van een nieuwe statiek in de actuelevorm mee te leveren ( bij te voegen).

schoenen gruss

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133
Grading comment
I.p.v. statiek zou ik eerder statica zeggen. Maar, dank je!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Leo te Braake | dutCHem: wat is een statiek?
21 mins

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nicht statica sondern statiek oder statieken


Explanation:
STATICA ist absolut NICHT correct.

Statica ist etwas total anderes
CP

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133