KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Falzgummis

Dutch translation: deurrubber


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Falzgummi
Dutch translation:deurrubber
Entered by: Carla Zwanenberg

04:52 Oct 16, 2001
German to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Falzgummis
Autopflege

Die ständige Reibung auf Falzgummis von Türen und Heckklappen wird mit X erheblich reduziert.
stephie
Belgium
deurrubbers
Explanation:
Hallo Stephie,

Die dingen worden over het algemeen deurrubbers genoemd. Kijk bijvoorbeeld eens op:

http://www.worldnavigator.com/valma/ASP/winter.asp?offset=-1
Valma Deur-opener
De ideale set tegen vastgevroren deurrubbers en sloten
Eigenschappen
Gebruik de rubberstick om te voorkomen dat deurrubbers vastvriezen. De kaarsachtige substantie houdt rubbers soepel en voorkomt vastvriezen.

Groeten,
Carla
Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
Hartelijk bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rubbere sponningraymond briels
4deurrubbers
Carla Zwanenberg


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rubbere sponning


Explanation:
het rubber dat in de sponning van deuren, ramen en kleppen zit.

raymond briels
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boudewijn van Milligen: RUBBEREN sponning
5 mins
  -> slip of the pen sorry

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deurrubbers


Explanation:
Hallo Stephie,

Die dingen worden over het algemeen deurrubbers genoemd. Kijk bijvoorbeeld eens op:

http://www.worldnavigator.com/valma/ASP/winter.asp?offset=-1
Valma Deur-opener
De ideale set tegen vastgevroren deurrubbers en sloten
Eigenschappen
Gebruik de rubberstick om te voorkomen dat deurrubbers vastvriezen. De kaarsachtige substantie houdt rubbers soepel en voorkomt vastvriezen.

Groeten,
Carla



    Reference: http://www.worldnavigator.com/valma/ASP/winter.asp?offset=-1
Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 119
Grading comment
Hartelijk bedankt.