KudoZ home » German to Dutch » Tech/Engineering

Suchlauf

Dutch translation: zoekfunctie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Suchlauf
Dutch translation:zoekfunctie
Entered by: Carla Zwanenberg

01:59 Oct 18, 2001
German to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Suchlauf
Gebruiksaanwijzing
jeanette
zoekfuncite
Explanation:
Hallo Jeanette,

Je geeft weinig context, gaat het hier over radio's? Dan is "zoekfunctie" misschien de term die je zoekt.

http://www.grundig.nl/1000serie-overview.html
RDS autoradio met mechanische cassette loopwerk, gescheiden toonregeling, telefoonmute. Inclusief de intelligente zoekfunctie, die zeer snel alle te ontvangen zenders opslaat in IS-geheugen.

Groeten,
Carla

Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zoekgang / zoekfaseSerge L
3zoekfuncite
Carla Zwanenberg


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zoekgang / zoekfase


Explanation:
Vielleicht würde "zoekfunctie" oder "opzoeken" es auch tun...

HTH,

Serge L.


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/
Serge L
PRO pts in pair: 265

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zoekfuncite


Explanation:
Hallo Jeanette,

Je geeft weinig context, gaat het hier over radio's? Dan is "zoekfunctie" misschien de term die je zoekt.

http://www.grundig.nl/1000serie-overview.html
RDS autoradio met mechanische cassette loopwerk, gescheiden toonregeling, telefoonmute. Inclusief de intelligente zoekfunctie, die zeer snel alle te ontvangen zenders opslaat in IS-geheugen.

Groeten,
Carla




    Reference: http://www.grundig.nl/1000serie-overview.html
Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 119